Młody M – Nikt mi tego nie dał nikt mi tego nie zabierze feat. Słoń

Młody M

sukces ma wielu ojców porażka jest sierotą

hahaha nie tym razem ta

 

to już nie ten Młody co dwa lata wcześniej

gdyby nie te zwrotki nie miałbym chyba nic więcej

to szereg blasków i cieni żyjemy jak żyjemy

parę postanowień ratuje strzępki nadziei

to grzązki grunt idei człowieku pieniądz cię zmieni

wiem to bo mam za dużo lat by w to nie wierzyć

a tamci mędry próbują mi coś pieprzyć

jak się robi hip-hop to pokażą ci te wersy

wchodzimy bez reszty to właśnie znaczy mainstream

świt to mój zwierzchnik mam zlecenie na leszczy

w górę pięści gotowi do przysięgi

nigdy nie pozwolę tym łajzom zwyciężyć

te cyniczne uśmieszki zwolnij cyngiel

będą mendy się zarzekać że byli tu przez pomyłkę

rozbiegany wzrok szuka wciąż znaku wyjście

nie są warci kuli kolba na potylicę

 

 

ref.

myślą że są lepsi nie są nie czuj się gorszy

kto im dał prawo żeby móc nas osądzić

dosyć spójrz mi w oczy wiesz przecież

nikt mi tego nie dał nikt mi tego nie zabierze

lepsi nie są nie czuj się gorszy

kto im dał prawo żeby móc nas osądzić

dosyć spójrz mi w oczy wiesz przecież

nikt mi tego nie dał nikt mi tego nie zabierze

ten rap moje przekleństwo idę tą ścieżką

nawet jeśli wisi siedem chudych lat nade mną

trzymaj dzieciak jak ja z tymi którzy cię wesprą

nie z tymi co się śmieją jak ocierasz się o piekło

jebać to był rykoszet znów jestem w formie

MNS koło mnie chłopaku wiesz że nie zwolnię

to wolnościowy ruch inspirowany obronie

w górę ręcę ci którzy staną po mojej stronie

a ty co wróżysz nam chuju marny koniec

możesz mieć pewność zatańczę na twoim grobie walczyka

tak gra ulica lepiej nie zadawaj pytań

hip-hop zmienił nas jak pierdolony dżihad

bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać

każdy robi błędy ważne jak będziesz wstawać

ja nadal czuję dumę wiesz dlaczego

doszedłem tutaj sam nie dałeś mi niczego

 

 

ref.

myślą że są lepsi nie są nie czuj się gorszy

kto im dał prawo żeby móc nas osądzić

dosyć spójrz mi w oczy wiesz przecież

nikt mi tego nie dał nikt mi tego nie zabierze

lepsi nie są nie czuj się gorszy

kto im dał prawo żeby móc nas osądzić

dosyć spójrz mi w oczy wiesz przecież

nikt mi tego nie dał nikt mi tego nie zabierze

 

 

Słoń

pakuj nogi za pas oto atomowy podmuch

hip-hop siedzi w nas niczym jebany nowotwór

czuję ogień w środku pluję nim jak wulkan

nabita dwururka zdmuchnie ci z głowy fulcap

chłopaku lepiej skończ te kpiny

nasze rymy są zabójcze jak ostrze gilotyny

mój mikrofon dymi a scena stoi w płomieniach

nigdy nie wymieniaj nadaremnie mojego imienia

jeśli nie masz co powiedzieć to nie otwieraj gęby

kłapiesz głupiem ryjem jakbyś sam był kurwa święty

niektórzy jak mendy żyją na cudzych jajach

wypierdalaj zakompleksiony pajac

zgraja takich jak ty może czyścić nam buty

zjeżdżaj do budy nie masz honoru kundlu zapluty

niepotrzebne nam nuty gramy muzykę miasta

daj na full wdepnij gaz niech opony mielą asfalt

 

 

Młody M

ref.

myślą że są lepsi nie są nie czuj się gorszy

kto im dał prawo żeby móc nas osądzić

dosyć spójrz mi w oczy wiesz przecież

nikt mi tego nie dał nikt mi tego nie zabierze

lepsi nie są nie czuj się gorszy

kto im dał prawo żeby móc nas osądzić

dosyć spójrz mi w oczy wiesz przecież

nikt mi tego nie dał nikt mi tego nie zabierze

 

 

Otagowane , , , , ,

2 thoughts on “Młody M – Nikt mi tego nie dał nikt mi tego nie zabierze feat. Słoń

  1. klaudia pisze:

    zajebista , prawdziwa piosenka ;*

  2. RoXana pisze:

    Kocham tą nute ;*

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

